hundutbildaren

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Hundutbildaren - 10 juli 2011 09:56

Turerna har varit många. Men nu är det äntligen klart. Vi behåller Pensionatet. Det känns som en stor lättnad, att sälja något som man lagt ner sitt hjärta och själ i är inte lätt, därför känns den här lösningen bra. 

Min medarbetare Sofie med sambo flyttar in på gården och Sofie kommer arbeta heltid. Jag känner stort förtroende för Sofie, hon är driftig, positiv, duktig med hundar och utbildad, mina kunder förtjänar det bästa och jag vet att detta kommer bli suveränt.

Jag måste säga att responsen från er kunder har varit otrolig och att så många uttryckt en önskan om att ha oss kvar har varit avgörande för vårt beslut att fortsätta. Det värmer i hjärtat. Tack till er!


Jag håller på att starta upp ett hunddagis i Karlstad och kommer jobba halvtid med detta resterande tid kommer jag lägga på pensionatet, på kurser och utbildningar. Det kommer bli en hel del pendlande, vilket känns helt okej, det betyder att jag fortfarande kommer hålla lite kurser i Säffle, jag kommer kunna träffa mina vänner och härliga träningskamrater oftare, och barnen kommer kunna hålla kontakten bättre med sina kompisar, så jag ser detta som positivt.

Det kommer hända mycket nya spännande saker i sjöbyn frampå så håll utkik på hemsidan www.sjobynshundpensionat.se


  Välkomna till Sjöbyns Hund- och Kattpensionat gamla som nya kunder !




Presentation


Hundutbildaren
Vi anordnar Utbildningar, kurser, föreläsningar, Clinics och Läger

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hundutbildaren


Ovido - Quiz & Flashcards