hundutbildaren

Alla inlägg under november 2012

Av Hundutbildaren - 21 november 2012 22:37

Jag får ofta feedback från mina kursdeltagare, många skriver om framsteg och hur de fått en träningskick och nu tränar regelbundet. En del har också lite funderingar kring hur man går vidare med vissa övningar. Jag blir lika glad varje gång, det värmer i hjärtat och är guld värt. Feedback sporrar och tar en framåt.


Jag ger alltid mina kursare en utvärdering efter varje kurs och den är viktig, faktum är att även om de gör den anonymt och jag alltid uppmanar dem att vara helt ärliga och komma med mycket kritik, så är övervägande delen bara positiv. Ibland tar jag fram de där utvärderingarna och läser dem, har jag en dålig dag så släpper den känslan direkt. Man får ny energi.


Jag fick ett mail idag som verkligen bet tag i mig och satte ett stort leende på läpparna. Naturligtvis blir jag glad över att få uppskattning men också väldigt stolt över mina kursare som är så duktiga.


Försöker tänka på det själv om jag är på kurs eller utbildning som jag verkligen gillar att komma med positiv feedback. Man kanske tror att det inte spelar någon roll, men det gör det!


 



Av Hundutbildaren - 20 november 2012 20:36

Hoppstå




Lägger på stadga


 
 

Av Hundutbildaren - 2 november 2012 01:04

Är du trött på att din hund drar i kopplet?

 

 

 

 

Anmäl dig och din hund till Hundutbildarens effektiva

     

Gå fint i koppel kurs


Plats: Karlstad                                          
      

När: Torsdagar 22/11, 29/11 och 6/12.

Klockan: 18.00-19.30

Pris: 600:-


Vi jobbar praktiskt med hundarna hela tiden

Anmäl dig till hundutbildaren@live.com

Eller på tel: 0730-489009

Presentation


Hundutbildaren
Vi anordnar Utbildningar, kurser, föreläsningar, Clinics och Läger

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hundutbildaren


Skapa flashcards