hundutbildaren

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Hundutbildaren - 5 augusti 2013 00:59

Om man räknar bort ett tiotal privatkurser som jag haft i Juli månad så har jag i stort sett nästan varit helt ledig. Men det har naturligtvis blivit massa egen träning, clinics, elitsatsning och läger. Det har blivit några tävlingar med Riva också med fina poäng, Vi klättrar på SM kvallistan, vilket är superkul!


Dessvärre har jag varit dålig på att skriva här, men nu blir det ändring på det under en period i alla fall ;)


Jag kommer dagligen under en period lägga upp nyttiga träningstips, oftast i form av filmsnuttar. 


Jag kommer också lägga ut "flytande" kursdatum, det vill säga några datum dit man kan anmäla sig (jag tar ett begränsat antal deltagare, så först till kvarn) Vi håller till i Karlstad och platserna kommer variera. Du kan välja alla datum, några få, eller bara ett. Vi kör i två timmar/gång.


När jag lagt in tre Dagens tips lägger jag ut ett kursdatum och då kan man alltså anmäla sig. Vi kommer då att jobba med de tre olika övningarna som jag visar under Dagens tips vid första tillfället. Vid nästa tillfälle blir det tre nya övningar och så vidare...


Håll utkik på Onsdag för då lägger jag ut datum och mer information. Men redan imorgon kommer det första Dagens tips.



 







Presentation


Hundutbildaren
Vi anordnar Utbildningar, kurser, föreläsningar, Clinics och Läger

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hundutbildaren


Ovido - Quiz & Flashcards